יום שני, 26 בנובמבר 2012

יש! הגיע המחזור הבא!

יום שני, כ' בחשוון תשע"ג, 5.11.12

אתמול בערב, כשחזרתי מהעבודה, חיכה לי מכתב מביה"ח אסותא. המכתב של סיכום ההליך שאמור היה להגיע אלי. נרשם בו כי נשאבו ממני 25 ביציות, וכי 19 מהן הוקפאו, בתשע מבחנות. כלומר, מקפיאים את הביציות בזוגות. לפי מה שהבנתי, גם מחזירים אותן בזוגות לרחם.

הבוקר התעוררתי בשעה חמש וניגשתי לשירותים. ו... קיבלתי מחזור! הייתי כל כך מאושרת! חזרתי למיטה וצרחתי לעצמי בשקט, בלב: יו, קיבלתי מחזור! יש! קיבלתי מחזור! איזה כיף - קיבלתי מחזור!
כמו מנטרה, איזה עשרים אלף פעם.

המחזור אכן היה חזק יותר, וגם כואב יותר. אבל ישבתי לי במשרד, מאושרת על עצם המחזור, והכאבים הפריעו לי הרבה פחות מאשר בדרך כלל.
המחזור סימל עבורי את השלב האחרון בתהליך ההחלמה שלי. הנקודה שממנה הגוף חוזר להיות כמו שהיה: שחלות חוזרות לגודל נורמלי, עודף ההורמונים מסתיים, הסוף לכאבי הבטן, החזרה לחיים פעילים רגילים...
מה שבטוח, החלטתי להשתדל להמשיך לאכול פחות. זה יעשה לי רק טוב.



יום שלישי, כ"א בחשוון תשע"ג, 6.11.12

היום סוף סוף הרגשתי נורמלית. לראשונה, לא כאבה לי הבטן בכלל כשהתכופפתי. זהו, אני מניחה שאני חוזרת לשגרה לגמרי, מה שאומר שהבלוג הזה עומד להסתיים.
ביום ראשון הבא אחזור לשיעורי הפילאטיס.

אני כמעט מצטערת על כך שזה נגמר. עד כמה שהתקופה הקצרה הזו (שנראתה לי כמו נצח!) היתה לא פשוטה עבורי, היא היתה יפה. במובן זה שסוף סוף הרגשתי שעשיתי משהו שהוא לגמרי עבור עצמי. שנוגע בחיים שלי עצמם. פתאום קיבלתי פרופורציה, וכל השאר נראה שולי כל כך.



יום רביעי, כ"ב בחשוון תשע"ג, 7.11.12

היום הבטן חזרה להיות שטוחה לגמרי. אני כבר לא מרגישה את השחלות בכלל.

זהו. סיימתי.

הי, רגע, אל תלכו לשום מקום. עוד לא ממש סיימתי לכתוב.
בפוסט הבא, בע"ה, אסכם בקצרה את התהליך כולו, כולל הערכת עלויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה