יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

הזרקות... שגרה...

יום שבת, כ"ז בתשרי תשע"ג, 13.10.12

הערתי בבוקר מוקדם את אחותי שתזריק לי. יש לה בכל זאת הרבה יותר ניסיון ממני בהזרקות, בתור אחות.
קל, מהיר, בלי בלבולי שכל. לא כואב בכלל. התיישבתי להתפלל את ברכות השחר.

רבע שעה אחרי זה, חטפתי כאב ראש רציני עם סחרחורת. הרגשתי מסוממת וחשבתי לעצמי שעכשיו החומר בטוח הגיע למקום הנכון, ואיזה מזל שאני יושבת.
הייתי מסוחררת לגמרי למשך כחצי שעה, ואז זה עבר.


יום א', כ"ז בתשרי תשע"ג, 14.10.12

ההזרקה היום הלכה בקלות. למדתי משהו מאחותי. למדתי לצפות לכאב הראש ולסחרחורת שהגיעה אחרי.
הפעם ישבתי באוטובוס, בדרך לעבודה. לשמחתי, כאב הראש היה קצר יותר ונסבל יותר.
כנראה מתרגלים.

התקשרתי הבוקר לאסותא לשאול איך בדיוק פותחים אצלם תיק. זה עוד נשאר ברשימה שלא עשיתי עדיין.
מסתבר שפתיחת תיק באסותא נעשית רק בימים שני עד חמישי בין השעות 09:00-14:00 בלבד.
איזה מזל שלא נסעתי לאסותא ביום שישי. הייתי מגיעה לחינם.
החלטתי לעשות את זה כבר מחר.
הודעתי בעבודה שאאחר, בדקתי איך מגיעים, הוצאתי מפה מהאינטרנט, בדקתי אוטובוסים.

אחרי העבודה, הלכתי לאימון פילאטיס, כמו בכל יום ראשון. האימון הפעם היה קשה לי. הייתי צריכה לנוח הרבה. נראה לי שכדאי להיזהר בעניין הזה. החלטתי לבטל את אימוני הפילאטיס לשבועות הקרובים, עד שאהיה אחרי הכל.

מחר על הבוקר - נוסעים לאסותא ראשל"צ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה