יום שני, 8 באוקטובר 2012

אז איך נכנס לי הגו'ק לראש?

הכל התחיל כשלפני כשנתיים, קראתי מאמר ב-Ynet על הקפאת ביציות לנשים בריאות ובוגרות.
בזמנו זה היה סתם נושא מעניין לקריאה, ולא חשבתי שאגיע למצב שארצה או אצטרך לחשוב עליו ברצינות.
לפני כשנה בעקבות קריאת המון מאמרים בנושא, החלתי לחשוב קצת יותר ברצינות על העניין, אך עדיין המרחק לביצוע היה גדול מאוד.

כשכבר סוף סוף חשבתי על כך באמת ברצינות, הצעד ראשון היה לפנות למכון פוע"ה שמתמחים בנושא הפריון עפ"י ההלכה - דבר שכמובן היה חשוב לי. הסתבר לי שבמכון פוע"ה ממליצים בהחלט לכל בחורה שעדיין לא נישאה לבצע הקפאת ביציות כבר בגיל 32. קיבלתי מהם אף דף מידע בנושא שמפרט על התהליך - לא שהבנתי אז משהו ממנו...
הדבר היחיד שהבנתי ממש, הוא שלמרות מה שנכתב בכתבה של Ynet, המדינה לא משתתפת במימון התהליך כלל, והעול כולו ייפול עלי. מה שאומר עלות של כ-15,000 ש"ח. כמעט כמו הטיול האחרון שלי לחו"ל... באסה, הנה הלכה לי החופשה השנה.

הרב שדיבר איתי שאל היכן אני גרה, והפנה אותי לייעוץ וטיפול אצל פרופסור דרור מאירוב בתל-אביב.
החלטתי לפנות. ייעוץ עדיין לא מחייב אותי לעשות כלום, נכון? רק להפרד מסכום של 1,000 ש"ח.

שימו לב - לקוחות כללית מושלם יכולים לקבל את הייעוץ עם פרופ' מאירוב בתשלום של 100 ש"ח בלבד, מכיוון שהוא נמצא בהסדר עם קופת חולים כללית. יש לומר בטלפון לפני קביעת הפגישה שבאים דרך כללית מושלם.

אני, למשל, לא ידעתי את זה קודם, שילמתי 1,000 ש"ח על הייעוץ ולאחר מעשה כבר לא יכולתי לקבל על כך החזר כלל.

טוב, הנה התחלנו בספירת הכסף. מעניין לאן נגיע...

בפוסט הבא - אז מה זה בדיוק שימור פוריות? שיחה עם פרופ' מאירוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה