יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

רשימת קניות - To Do List

ובחזרה לפגישה אצל פרופ' מאירוב - זו עם האולטרסאונד:
את הפגישה סיימתי, כזכור, עם התוצאה שהרזרבה השחלתית שלי מאוד טובה, מה שאומר לקיחת תרופות במינון מופחת, יחסית, ועם ההחלטה לבצע את השאיבה כאן בארץ.

עכשיו הגיע השלב הבא: הרופא צייד אותי ברשימה של מה לעשות עכשיו:
1. לקנות תרופות
2. להוציא מרופאת המשפחה התחייבות לבדיקות דם - לפחות ל-4 פעמים, מכיוון שאת הראשונה אצטרך לבצע כבר ביום בו מתחיל המחזור
3. לפתוח תיק בביה"ח אסותא בראשל"צ - שם תיערך השאיבה
4. למלא טפסי הסכמה
הוא אף אמר שיקבע עבורי פגישת הדרכה בביה"ח אסותא, כדי שאקבל הדרכה מאחות כיצד להשתמש בתרופות שמגיעות כולן כזריקות להזרקה עצמית.
הוא ביקש שאתקשר ואודיע לו ביום שמתחיל המחזור שהיה צפוי להגיע כשלושה ימים אחרי החג.
הוא דאג שהמזכירה תצלם עבורי את התיק הרפואי שלי, כלומר את תוצאות כל הבדיקות שעשיתי עד עכשיו, כדי שאוכל להביא אותן לביה"ח אסותא ע"מ לפתוח שם תיק.
ולפני שהלכתי, הזכיר לי כי לא הבאתי את תוצאות בדיקת האיידס. לא ידעתי אז שלא מקבלים אותה בתדפיסים של התוצאות אלא שצריך לקחת אותה אישית מרופא המשפחה.

מכיוון שהיינו בתוך חג הסוכות, ולא ידעתי מה פתוח מתי, הזדרזתי לתקתק עניינים, וכבר למחרת - יום שישי - ניגשתי לרופאת המשפחה שלי, כדי לקחת את תוצאות בדיקת האיידס ולהוציא התחייבות לבדיקות הדם.
הרופאה שלי היתה לארג'ית: למה רק ארבע? קחי שיהיה לך כבר שמונה פעמים, מה שבטוח.
גם את המרשמים לתרופות שהרופא הביא לי, היא אמרה שזה צריך לעבור דרכה ורשמה לי אותם מחדש.
זה, אגב, התברר כמיותר לגמרי. בבית המרקחת דווקא ביקשו את המרשמים המקוריים של הרופא המטפל, אבל עוד נגיע לזה.

בסוף היא איחלה לי בהצלחה, עם צל של חיוך על השפתיים. נשבעת לכם שפעם ראשונה אני מבינה את משמעות הביטוי 'צל של חיוך'...

יופי, וי אחד סומן ברשימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה